Maka kokosowa- zdrowa alternatywa dla pszenicy

Drukuj
1 2 3

Mąka kokosowa posiada naturalnie niski poziom przyswajalnych węglowodanów, nie zawiera glutenu, jest pełna sprzyjającego zdrowiu błonnika (jedna łyżeczka mąki zawiera go aż 5g, co daje 38g błonnika w 100g mąki) oraz ważnych składników odżywczych i wyśmienicie smakuje! Powstaje z drobno zmielonego miąższu kokosowego, z którego usunięto większość tłuszczu i wilgoci. Można jej używać w znacznym stopniu tak, jak mąki pszennej- do wyrobu różnorodnych i przepysznych chlebów, placków, ciasteczek, tortów, przekąsek i deserów, a także dań głównych.
Badania wykazują, że wzbogacenie diety już o małą ilość błonnika ma znaczący wpływ na stan zdrowia. Na przykład, podczas badania nad chorobą sercowo- naczyniową stwierdzono, że wśród ludzi, których dieta była bogata w błonnik ryzyko wystąpienia choroby serca było mniejsze o 21% niż u innych. Z łatwością można zwiększyć ilość konsumowanego błonnika o 9 – 11 gramów po prostu dodając do zjadanych codziennie potraw kilka łyżek stołowych mąki kokosowej (dosypując do napojów, wypieków, zup) lub używanie jej do pieczenia.
Mąkę kokosową szczególnie polecamy osobom z wrażliwym układem trawiennym, celiakią, ludziom borykającym się z alergią lub cukrzycą.
Źródło: „Cud mąki kokosowej” Bruce Fife

Sklep z Mąką kokosową


Ocena: 2 głosów Aktualna ocena: 5

Komentarze / 0

Newsletter